پیام جدید در مورد رایتل
 
 
 
نویسنده : تیموررضائی شهریور
تاریخ : یک شنبه 21 تير 1394برچسب:,

زن: این یکدست قاشق و چنگالی که عمه ات به ما کادوی عروسی داده، حتما ازجنس نقره نیست. مرد: مگه تو نقره شناسی؟ زن: نقره‌شناس نیستم، ولی عمه ات رو خوب می‌شناسم. گرچه از دوري اين فاصله ها مأيوسم از همين فاصله ي دور تو را مي بوسم

کارت شارژ رایتل

دلم برای دیدنت چه شاعرانه لک زده. بلور قلب کوچکم ز دوریت ترک زده خرید شارژ اینترنتی رایتل گرچه از دوري اين فاصله ها مأيوسم از همين فاصله ي دور تو را مي بوسم توي اردو گاه قلبتء منم يه اسير جنگيء تو منو شکنجه ميديءتوي اين قلعه ي سنگي

خرید شارژ رایتل

مهم نيست که قشنگ باشي، قشنگ اينه که مهم باشي حتي براي يه نفر.......... خرید شارژ از ایتور به غصه ها سنگ بزن ، تو صورتش رنگ بزن ، هر وقت دلت تنگ ميشه ، فقط به من زنگ بزن

شارژ اینترنتی رایتل

برای مردن ، افتادن از هیچ ارتفاعی لازم نیست….. فقط کافیست از چشم تو بیافتم ديروز روز جهاني آوارگان بود, توقع داشتم يه تبريک خشک و خالي به ما ميگفتي که يه عمريه آوارتيم مي دوني زيباترين خط منحني دنيا چيه ؟ لبخندي که بي اراده رو لبهاي يک عاشق نقش مي بنده تا در نهايت سکوت فرياد بزنه : دوستت دارم شارژ رایتل چندیست که بیمار وفایت شده ام در بستر غم چشم به راحت شده ام این را تو بدان اگر بمیرم روزی مسئول تویی که من فدایت شده ام

خرید اینترنتی شارژ رایتل

حس و حال من از تو که حرف می‌زنم همه فعل‌هایم ماضی‌اند حتی ماضی بعید ماضی خیلی خیلی بعید کمی نزدیک‌تر بنشین! دلم برای یک حال ساده تنگ شده است … سه دیوانه هم اتاقی بودن، یك روز خبر آوردن كه دوتاشون بالا و پایین می‌پرن و میگن: ما سیب‌زمینی هستیم و داریم تو روغن سرخ میشیم ولی سومی ساكت نشسته! رئیس تیمارستان هم طبق معمول رفت كه این دیوونه رو مرخص كنه. ازش پرسید: تو چرا با دوستات نیستی؟ دیوونه سومیه هم میگه: آخه من كف ماهیتابه چسبیدم!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها: